میکروپیگمنتیشن پوست سر

ارز دیجیتال شیبا اینو

دپارتمان علوم مالی و حسابداری مجتمع فنی تهران، نمایندگی گیلان در حال برگزاری دوره‌های ارز دیجیتال در رشت می‌باشد. یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال که به رمز ارز فقرا و یا بهترین ارز دیجیتال جهان معروف است رمز ارز “شیبا اینو” Shiba Inu است.

شیبا اینو که به‌صورت مخفف به آن شیب می‌گویند یک رمز ارز غیرمتمرکز است که در اگوست سال ۲۰۲۰ توسط شخصی ناشناس بانام مستعار “ریوشی” ایجاد شد.

شیبا اینو درواقع نام یک نوع نژاد سگ به ژاپنی است که تصویر آن در لوگوی رمز ارز “دوج کوین” هم به‌کاررفته است. شیبا اینو با الگوبرداری از دوج کوین ایجاد شد. این رمز ارز یک توکن رمزنگاری‌شده است و به شما اجازه می‌دهد با مبلغی نسبتاً کم مقادیر بسیار زیاد از این توکن را خریداری نمایید.

“ریوشی” یک صرافی غیرمتمرکز بنام “شیبا سواپ” نیز ساخته است که برای تبدیل انواع کوین و توکن به شیبا اینو کاربرد دارد. کاربران می‌توانند بدون احراز هویت و تنها بااتصال کیف پول خود توکن‌هایشان را در شیوا سواپ مبادله کنند.

شیبا اینو رقیب اصلی دوج‌کوین است و معتقد است در مدت‌زمانی بسیار کوتاه آن را پشت سر خواهد گذاشت. شیبا اینو یک توکن ERC-20 بر پایه اتریوم است. درنتیجه بلاک‌چین اختصاصی ندارد و به‌عنوان یک توکن بر روی بلاک چین اتریوم پیاده‌سازی شده است.

در ابتدا تعداد ۱ کوادریلیون توکن شیبا وجود داشت که ریوشی نصف آن را در صرافی یونی سواپ قفل کرد و نیم دیگر آن را در اختیار ویتالیک بوترین خالق اتریوم قرارداد. ویتالیک بوترین هم ده درصد آن را به نفع یک خیریه در هند فروخت و باقی‌مانده را به یک حساب غیرقابل دسترسی فرستاد تا با پایین آمدن تعداد شیبا اینو در بازار قیمت آن را افزایش دهد.

شیبا درواقع یک پروژه بلاک چینی و جامعه‌محور است که باهدف ارائه‌ی یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز به وجود آمده است. شیبا یک توکن اصلی بنام “شیب” Shib دارد که می‌توان از آن به‌عنوان ابزار سهام گذاری و پرداخت و ذخیره در شبکه این پروژه استفاده کرد.

توکن شیب تنها توکن شیبا اینو نیست و این شبکه دو توکن دیگر مبتنی بر ERC-

بنام‌های “بون” Bone و “لیش” Leash هم دارد.

یکی از نکات جالب درباره‌ی شیبا اصطلاحات مصطلح در این اکوسیستم است. شیبا بیشتر اصطلاحات تخصصی رایج در دنیای ارز دیجیتال را شخصی‌سازی کرده.

 به‌عنوان‌مثال به‌جای اصطلاح “وایت پیپر” از “ووف پیپر” Woof Paper استفاده می‌کند. شیبا یک رمز ارز ساده و غیر پیچیده است که همه علاقه‌مندان به دنیای ارز دیجیتال و نه‌فقط متخصصان این حوزه می‌توانند با آن کار کنند.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات شیبا که قطعاً در موفقیت این رمز ارز نقش داشته قیمت پایین آن است. قیمت شیبا در گران‌ترین حالت به یک دلار هم نرسیده و این احساس را در کاربران ایجاد می‌کند که می‌توانند تعداد بالایی از آن را خریداری کنند.

برای نگهداری از ارز دیجیتال شیبا اینو می‌توان از کیف پول‌های مختلفی ازجمله کیف پول تراست والت که در مقاله‌ی دیگری به آن پرداخته‌ایم اشاره کرد.

بهترین راه برای خرید شیبا اینو خریداری آن از صرافی‌های ارز دیجیتال است. شما هم به‌راحتی می‌توانید از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی این رمز ارز را به ریال و باکارت بانکی خودتان خریداری کنید.

در صورت تمایل به تجارت ارز دیجیتال و یادگیری آن می‌توانید در دوره آموزش ارز دیجیتال مجتمع فنی تهران در رشت شرکت کنید.

در صورت تمایل برای شرکت در دوره‌ آموزش ارز دیجیتال (بیت ‌کوین) مجتمع فنی تهران در رشت و یا دریافت اطلاعات بیشتر لطفاً با شماره ۰۱۳۳۴۳۱ تماس حاصل فرمایید.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها