میکروپیگمنتیشن پوست سر

آشنایی با کیف پول Trust wallet

دپارتمان علوم مال مجتمع فنی تهران، نمایندگی گیلان دوره آموزش ارز دیجیتال در رشت را برگزار می‌نماید. دانش پذیران این دوره در مدت‌زمان ۳۲ ساعت با مفاهیم ارز دیجیتال از پایه آشنا می‌شوند و پس از پایان دوره می‌توانند در این دوره فعالیت کنند.

یکی از مهم‌ترین نکات در تجارت رمز ارز، نگهداری از ارزهای دیجیتال است. شما برای این کار می‌توانید یک کیف پول شخصی داشته باشید و رمز ارزهای خود را به این کیف پول انتقال دهید. یکی از مهم‌ترین و معتبرترین کیف پول‌های نرم‌افزاری برای نگهداری، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال کیف پول تراست والت  Trust wallet است. تراست والت از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین استفاده از آن نیز آسان است. در ادامه به برخی از ویژگی‌ها، محاسن و معایب کیف پول تراست والت اشاره می‌کنیم.

این کیف پول از انواع رمز ارزها پشتیبانی می‌کند و محیط نرم‌افزاری آن تا حد ممکن ساده‌سازی شده است و کار با آن برای کاربر بسیار آسان است. یکی از مهم‌ترین نکات درباره‌ی کیف پول تراست‌ والت برای کاربر ایرانی این است که این برنامه با آی‌پی ایران مشکلی ندارد و بدون نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی می‌توانید از آن استفاده کنید.

پشتیبان کیف پول تراست والت، پلتفرم معاملاتی معروف و محبوب در دنیای رمز ارزها یعنی بایننس است.

در سال ۲۰۱۸ بایننس برای ارائه سرویس بهتر و امنیت بیشتر تراست والت را به مالکیت خود درآورد و به‌مرور آن را گسترش داد. البته صرافی بایننس کیف پول انحصاری خود به‌نام بایننس را هم دارد که کار با آن‌هم به‌سادگی و سهولت تراست والت است. این والت از تمام توکن‌های ERC20 و BEP20 پشتیبانی می‌کند. کیف پول تراست والت امکان ارسال، دریافت، ذخیره و مبادله انواع کوین‌ها و توکن‌ها را دارد.

پس از نصب کیف پول تراست والت به‌صورت پیش‌فرض ارزهای دیجیتال اسمارت چین Smart chain، بایننس کوین BNB، اتریوم Eth  و بیت‌کوین Bitcoin در دسترس است. البته این والت از بیشتر رمز ارزها پشتیبانی می‌کند. در این نرم‌افزار امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند از این روش سود کسب کنند. تفاوت ماینینگ ارز دیجیتال و استیکینگ رمز ارز در استفاده در الگوها و روش‌های این دو است و هر دو روش‌های کاملاً کاربردی هستند.

درواقع استیکینگ، بلوکه کردن ارزها در یک کیف پول برای یک مدت‌زمان مشخص و دریافت ارزهای اضافه به‌عنوان پاداش است. (چیزی شبیه بهره) طبیعی است که هرچه زمان بلوکه شدن ارزهای دیجیتال در کیف پول بیشتر باشد، پاداش بیشتری دریافت می‌شود.

تراست والت امکان ذخیره‌سازی و کنترل کلیدهای خصوصی را دارد. این برنامه با معرفی مرورگر DAPP توانایی خود را از بقیه کیف پول‌ها متمایز کرد. مرورگر DAPP از web3 استفاده می‌کند و این بدین معناست که کاربران از طریق تراست والت قادرند به‌طور مستقیم با برنامه‌های غیرمتمرکز ارتباط داشته باشند. از معایب کیف پول تراست والت می‌توان به نداشتن سخت‌افزار امنیتی اشاره کرد. همچنین این نرم‌افزار امکان ذخیره تعداد زیادی از ارزهای دیگر را در شبکه اتریوم ندارد.

اگر از تبلت و موبایل استفاده می‌کنید می‌توانید کیف پول تراست والت را روی دستگاه خود به‌صورت کاملاً رایگان نصب کنید. این برنامه در دو سیستم اندروید و IOS قابل‌دسترس است و همچنین قابلیت نصب بر روی چندین دستگاه را نیز دارد.

استفاده از این برنامه جز برای انجام تراکنش‌های ارسالی رایگان است. هزینه‌ی پرداختی برای انجام تراکنش‌های ارسالی نیز درواقع کارمزدی است که به ماینرها پرداخت می‌شود. درصورتی‌که تمایل دارید طرز کار با کیف پول تراست والت را یاد بگیرید می‌توانید به مقاله آموزش کار با Trust Wallet مراجعه فرمایید.

در صورت تمایل برای شرکت در دوره‌ آموزش ارز دیجیتال (بیت ‌کوین) مجتمع فنی تهران در رشت و یا دریافت اطلاعات بیشتر لطفاً با شماره ۰۱۳۳۴۳۱ تماس حاصل فرمایید.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها