یادگیری زبان انگلیسی با داستان

یادگیری زبان انگلیسی با داستان

داستان‌ها همیشه مسیری  برای دور شدن از دنیای تلخ و غیره قابل تحمل واقعی و همچنین تجربه خیال‌پردازی در جهان دیگر می باشند.   داستان های کوتاه و رمان‌ها می‌توانند اجازه ورود به عمیقترین سطح وجود کاراکترهای  را به ما بدهند.  در نتیجه ما می توانیم همراه با این شخصیت های ساختگی احساسات و عواطف مختلف مانند  ترس و شادی را تجربه کنیم. داستان به ما کمک می کند تا  تجربه حس جذاب جهت یادگیری زبان را  در خودمان تجربه کنیم و در نتیجه این فرایند برایمان مفیدتر خواهد بود. با خواندن داستان های زبان اصلی ما می‌توانیم در اتمسفری  متمایز یادگیری زبان دیگری را تجربه کنیم و از متدهای یادگیری فرسوده و قدیمی تر  دور شوبم. یادگیری زبان انگلیسی با داستان یکی از روش های  سودمند برای به خاطر سپردن اطلاعات و یادگیری لغات متنوع زبانمی باشد که به‌صورت مستقل نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

خواندن کتاب داستان به چه صورت به  تقویت زبان انگلیسی کمک می کند؟

وقتی شما در حال یادگیری یک موضوعی هستید که داستانی را دنبال می‌کند، حتما بیشتر به آن علاقه نشان می‌دهید و علاوه‌بر آن، کمتر خسته می‌شوید. آموزش زبان انگلیسی با داستان یک تکنیک برای ایجاد لذت همراه با یادگیری است. شما در مسیر یادگیری زبان به وسیله داستان با شخصیت‌هایی روبه‌رو هستید که داستان را پیش می‌برند و شما را نیز با خودشان همراه می‌کنند. علاوه‌بر غنی بودن داستان‌ها از لغات و اصطلاحات مهم زبان انگلیسی، آن‌ها توانایی بالایی در همسو کردن خواننده با خودشان دارند و با همین روش، خواننده می‌تواند زبان را سریع‌تر و در فضایی دوست‌داشتنی یاد بگیرد.

یکی از مزیت‌های مهم خواندن داستان، تقویت درک مطلب و مهارت ریدینگ است. علاوه‌بر آن، با داستان‌های زبان انگلیسی شما می‌توانید درباره موضوعات متنوع مانند گفت‌وگوهای روزمره، مسائل سیاسی یا اقتصادی، بیزینس و کسب‌وکار، مفاهیم عاشقانه و همینطور اصطلاحات رایج در عصر کلاسیک آشنا شوید و به این ترتیب درباره فرهنگ کشور مورد نظر نیز اطلاعات به‌دست آورید.

 یونس طاوسی

مدیر دپارتمان زبانهای خارجی بزرگسال مجتمع فنی تهران

نمایندگی گیلان

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها

شما هم به جمع بیش از 40.000 دانش آموخته مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت بپوندید

حس خوب آموزش را در مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت تجربه کنید