استاد فرهیخته، جناب آقای یونس طاوسی

چاپ کتاب حضرت‌عالی به‌عنوان “اصول یادگیری آموزش زبان ” در انتشارات لمبرت آمریکا را به شما تبریک عرض نموده و توفيق روزافزون شمارا در خدمت به جامعه علمي کشور از خداوند متعال خواستاريم.

معرفی کتاب اصول یادگیری و آموزش زبان  

درآموزش زبان انگلیسی هیچگاه مسیر یا دیدگاه واحدی وجود نداشته است. درواقع ، ما  شاهد معرفی و ظهور  روشهای متعدد و گوناگونی در حوزه آموزش زبان در چند دهه گذشته بوده ایم. بطور طبیعی ،  تمامی مدرسین فعال زبان ،  باتوجه به شرایط کلاسها ، ویژگی های ذهنی و تواناییهای فردی زبان آموزان شیوه های  تدریس مختلفی را انتخاب نموده و بکار می گیرند . قطعا، تمامی متدهای روز دنیا مزایا و معایب خاص خود را دارند اما یقینا وظیفه ما مدرسین بررسی و تحقیق کافی و بکارکیری بهترین شیوه ها می باشد.

کتاب حاضر با بررسی و در نظرگرفتن تمامی جوانب یادگیری و با تکیه بر تجارب عینی و واقعی کلاسهای درسی ، تلاش می کند راهنمای کامل و جامع برای مدرسین در هر سطح از تجربه باشد. این کتاب بصورت فصل به فصل به بررسی موضوعات و مشکلات پیرامون یادگیری و تدریس زبان می پردازد و با پیشنهاد های گوناگون مبتنی بر نظریات قابل اعتماد در یادگیری زبان تلاش می کند مسیر مدرسین را تسهیل نموده و دلایل منطقی و قابل دفاع را رائه دهد.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها