میکروپیگمنتیشن پوست سر

میکروپیگمنتیشن پوست سر

میکروپیگمنتیشن پوست سر راه‌حلی مؤثر برای بهتر کردن ظاهر ریزش مو ازجمله نازک شدن مو، ریزش مو، طاسی، آلوپسی و اسکار پیوند مو است.

میکروپیگمنتیشن پوست سر یک روش درمانی غیرتهاجمی است که از میکرو سوزن‌های دقیق برای رسوب رنگ‌دانه در پوست سر استفاده می‌کند. نتیجه ظاهر فولیکول‌های ریز مو را ایجاد می‌کند که به ضخیم شدن و بازیابی ظاهر موهای پرتر کمک می‌کند. اگر موهایتان شروع به نازک شدن یا عقب‌نشینی کرده است و یا اگر کاملاً طاس شده‌اید، با میکروپیگمنتیشن می‌توانید ظاهری مانند یک موی ماشین شده داشته باشید.

هنگامی‌که این تکنیک توسط یک متخصص آموزش‌دیده و متبحر انجام می‌شود، درمان اسکالپ می‌تواند خطوط موی عقب‌رفته را بازیابی کند، موهای باقی‌مانده را ضخیم کند، جای زخم‌های پیوند را استتار کند و ظاهری شبیه موهای ماشین شده ایجاد کند.

میکروپیگمنتیشن پوست سر برای کسانی که از ریزش جزئی مو یا عقب‌رفتگی ساج رنج می‌برند نیز مؤثر است.

با تکثیر دقیق فولیکول‌های موی طبیعی و رنگ مو، میکروپیگمنتیشن پوست سر می‌تواند به تقویت و افزایش تراکم نواحی نازک‌شده کمک کند و توهم غیرقابل تشخیصی از موهای ضخیم‌تر و قوی‌تر ایجاد کند.

برای ایجاد ظاهر مو، پیگمنترها از رنگ‌دانه‌های آرایشی و تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنند  برای شما خی مویی طبیعی ایجاد کنند و به تراکم نواحی نازک شده اضافه کنند.

پیگمانتاسیون پوست سر نیاز به مراقبت زیادی ندارد و محدودیتی در زندگی روزانه‌ی شما ایجاد نمی‌کند. صرفاً تا چند روز باید محل انجام میکرو پیگمنتیشن را خشک نگاه داشته و از تماس آن با آلودگی‌ها جلوگیری کنید. به‌طور متوسط لازم است هر سه تا چهار سال پیگمنتاسیون تکرار شود.

میکروپیگمنتیشن سر گاهی اوقات به‌عنوان تاتو مو، تاتو سر، خال‌کوبی سر، میکروپیگمنتیشن، پیگمنتیشن پوست سر، ، میکروپیگمنتیشن سر، رنگ‌دانه مو و SMP نامیده می‌شود.

مزایای میکروپیگمنتیشن اسکالپ سر در برابر سایر راه‌حل‌های ریزش مو:

  • بدون جراحی
  • ترمیم و نگهداری حداقل
  • کم‌هزینه
  • بدون دارو
  • صددرصد مؤثر
  • برش تمیز
  • جوانی طبیعی

جهت آموزش میکروپیگمنتیشن روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 الی 17:30 با شماره 0133431 داخلی 114 تماس حاصل فرمایید.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها

شما هم به جمع بیش از 40.000 دانش آموخته مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت بپوندید

حس خوب آموزش را در مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت تجربه کنید