میکروپیگمنتیشن پوست سر

میکروپیگمنتیشن مژه‌ برای بهبود ظاهر

مجتمع فنی تهران، نمایندگی رشت دوره آموزشی میکروپیگمنتیشن را برگزار می‌کند. یکی از شاخه‌های میکروپیگمنتیشن بهبود ظاهر مژه‌هاست که شامل تقویت مژه برای مژه‌های کم‌حجم، هاشور مژه و بهبود ظاهر پلک‌هاست. در این روش پیگمنت ریزدانه‌های رنگ زیست سازگار به‌وسیله‌ی دستگاهی مدرن به عمق مشخصی از پوست بین خط مژه‌ها تزریق می‌شود. در این روش تبحر متخصص پیگمنتر بسیار مهم است چون می‌بایست بتواند با دقت فراوان و بدون کوچک‌ترین لرزش ریزدانه‌های رنگ را به لایه‌ی میانی پوست بفرستد. تزریق می‌بایست دقیقاً در خط میان مژه‌ها باشد و درنهایت این شبهه را ایجاد نماید که فرد درمان‌جو دارای مژه‌هایی پر و پررنگ است. معمولاً و در شرایط عادی یک‌بار انجام میکرو پیگمنتیشن بن مژه کافی است ولی در صورت تمایل درمان‌جو می‌توان بعد از یک ماه میکروپیگمنتیشن را تکرار نمود تا دارای ماندگاری بیشتری شود.

در تکنیک هاشور مژه شرایط انجام میکرو متفاوت است. در این تکنیک متخصص پیگمنتر نه‌تنها تکنیک بن مژه را انجام می‌دهد بلکه با ایجاد خطوط بسیار ظریفی روی پلک همچون مژه،این شبهه را ایجاد می‌کند که تعداد مژه‌های فرد درمان‌جو چندین برابر است. این تکنیک مخصوصاً برای افرادی که براثر حوادثی همچون سوختگی یا تروما مژه‌های طبیعی خود را ازدست‌داده‌اند بسیار کاربرد دارد. دقیقاً از همین روش می‌توان برای درمان کم مویی در اسکالپ یا کاسه‌ی سر نیز بهره برد.

کاربرد دیگری که میکروپیگمنتیشن در بهبود ظاهر پلک‌ها دارد ترمیم دورنگی پوست پلک است که می‌تواند براثر بخیه یا تروما به وجود آمده باشد. در این تکنیک هنرمند پیگمنتر باید بتواند رنگ طبیعی پوست درمان‌جو را دقیقاً بسازد و سپس با دستگاه میکروپیگمنتیشن پیگمنت‌های رنگ را به لایه میانی پوست آسیب‌دیده تزریق کند. در این روش لازم است عمل میکروپیگمنتیشن تا چندین بار تکرار شود تا رنگ پوست آسیب‌دیده کاملاً به رنگ طبیعی اطرافش درآید.

فراموش نکنیم که مراقبت و رعایت بهداشت بعد از میکرو پیگمنتیشن به‌اندازه‌ی رعایت بهداشت توسط پیگمنتر اهمیت دارد.

جهت آموزش میکروپیگمنتیشن روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 الی 17:30 با شماره 0133431 داخلی 114 تماس حاصل فرمایید.

 

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها