میکروپیگمنتیشن پوست سر

آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن لب‌ها

دپارتمان دانش و سلامت مجتمع فنی تهران، نمایندگی رشت به تازگی اقدام به برگزاری دوره‌های میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائم نموده است. یکی از شاخه‌های آرایش دائم خط لب، رژلب، حجیم‌سازی لب و اصلاح ناهمگونی خط لب است.

به‌طور کلی در میکروپیگمنتیشن ریزدانه‌های رنگ زیست‌سازگار به‌وسیله‌ی سوزن‌های دستگاهی مدرن به عمق مشخصی از پوست تزریق می‌شود. این دستگاه با کمترین لرزش پیگمنت‌های رنگ را به لایه میانی پوست وارد می‌کند.

در تکنیک خط لب متخصص پیگمنتر بعد از بی‌حس نمودن موضع و ساختن رنگ مورد نظر و با توافق متقاضی روی خط طراحی شده اطراف لب را میکرو می‌کند. ضخامت خط لب همچون رنگ پیگمنت‌ها با توافق پیگمنتر و متقاضی انتخاب می‌شود. در تکنیک رژلب بسته به توافق طرفین همان رنگ خط لب و یا رنگی روشن‌تر از آن روی بقیه لب متقاضی به صورت دورانی تزریق می‌گردد به‌طوری که بعد از پوست ریزی بنظر می‌رسد که متقاضی به‌طور دائمی از رژلب استفاده نموده است.

در تکنیک حجیم‌سازی لب روش کار پیگمنتر کاملا متفاوت است. در این روش هنرمند پیگمنتر با دقتی بسیار بالا میکروپیگمنتیشن را از اطراف لب شروع می‌کند و هر چه به وسط لب می‌رسد از شدت و غلظت رنگ‌ می‌کاهد به‌طوریکه اطراف لب پررنگ‌تر باشد و هرچه به وسط آن نزدیک‌می‌شویم به‌رنگ طبیعی لب می‌رسیم. این تکنیک به نازک‌ترین لب‌ها هم ظاهرا حجم قابل‌توجهی می‌دهد.

یکی دیگر از مواردی که در آن می‌توان از تکنیک میکروپیگمنتیشن استفاده نمود اصلاح ناهمگونی خط لب است. در این مورد که ممکن است بر اثر تروما یا بخیه بوجود آمده و یا بجا مانده از ترمیم عارضه‌ی لب‌شکری باشد، متخصص پیگمنتر با ساختن رنگ پوست و یا رنگ لب بسته به موضعی که عمل میکرو باید در آن آنجام شود شروع به میکروپیگمنتیشن محل می‌کند و در نهایت ظاهر لب را کاملا متقارن می‌نماید.

جهت آموزش میکروپیگمنتیشن لب روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 الی 17:30 با شماره 0133431 داخلی 114 تماس حاصل فرمایید.

 

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها