روتوش عکس با فتوشاپ

 دپارتمان هنر و سینمای مجتمع فنی تهران، نمایندگی استان گیلان در حال برگزاری دوره آموزش روتوش عکس با فتوشاپ می‌باشد. دانش‌پذیران با شرکت در این دوره، و تحت آموزش اساتید مجرب در کلاس و آتلیه می‌توانند روتوش عکس را بصورت حرفه‌ای یاد بگیرند و به مهارت‌های آن کاملا مسلط شوند.

یکی از قابلیت‌های مهم نرم‌افزار فتوشاپ روتوش عکس است. ابزارهای موجود درفتوشاپ این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتواند براحتی ریتاچ Retouch (روتوش عکس) را انجام دهند.

ریتاچ  از اصطلاحات رایج در هنر عکاسی است که به آن روتوش عکس نیز گفته می‌شود. اگر روتوش عکس به کمک رایانه و نرم‌افزارهای تخصصی مانند فتوشاپ صورت بگیرد به آن روتوش دیجیتال می­گویند. در عکاسی آتلیه، جهت ترمیم مشکلات صورت از این قابلیت فتوشاپ استفاده می­شود.

آموزش روتوش عکس با فتوشاپ در رشت

روتوش عکس در هنر سینما نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. دانش­پذیران با گذراندن دوره روتوش عکس با فتوشاپ می­توانند براحتی روتوش پوستر فیلم‌ها را نیز انجام دهند.

روتوش فرایندی است که میتوان با استفاده از آن عکس معمولی را به یک عکس زیبا تبدیل کرد. البته نباید تصور کرد عکسی که نورپردازی مناسبی ندارد این امکان را دارد که با رتوش اصلاح شود..

در عکاسی چهره و پرتره می‌توان از این قابلیت فتوشاپ برای رفع نقایص موجود در لباس یا پوست استفاده کرد.

با یادگیری روتوش عکس با فتوشاپ دانش­پذیران می‌توانند با عکاسان و آتلیه ­ها همکاری کنند و نیز  از طریق شبکه­ های­ اجتماعی از جمله فیسبوک و اینستاگرام به درآمد­زایی برسند.

در کارگاه روتوش عکس با فتوشاپ دانش‌پذیران به تکنیک و قابلیت‌های پرکاربرد و جذاب روتوش عکس تسلط پیدا می­کنند­ و با  ابزارهای روتوش از جمله روتوش چهره، آنالیز نور و رنگ آشنایی کامل خواهند یافت.

جهت شرکت در دوره مجتمع فنی تهران ، نمایندگی گیلان و کسب اطلاعات بیشتر از ساعت نه الی پنج و سی  با شماره 3431-013  داخلی 117 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاره برنامه کلاس های آموزش فتوشاپ اینجا کلیک کنید.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها