بیبی دوج چیست؟

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین Baby Doge Coin که با نماد BabyDoge شناخته می شود در واقع یک میم کوین است که بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین و بر اساس استاندارد BEP20 وارد بازار کریپتو شد. این توکن در سال 2021 راه اندازی شد و هم اکنون در صرافی های معتبر لیست شده است. که می توان به کوینکس وهات بیت اشاره نمود. و هم اکنون که این مقاله نگارش می شود، بیبی دوج در کوین مارکت کپ، رنکینگ 2855 را دارا می باشد.

با توجه به جستجوی زیاد این ارز در گوگل و تبلیغات گسترده ای که در خصوص آن انجام می شود و دارا بودن یک پروژه قوی و کاربردی، انتظار می رود که مسیری را که دوج کوین پیموده احتمالا در خصوص بیبی دوج نیز تکرار شود. همچنین این ارز در توئیتر حدود یک و نیم میلیون دنبال کننده دارد. جهت خرید این ارز می توانید با انتقال تتر از صرافی های ایرانی از جمله نوبیتکس به صرافی های هات بیت و کوینکس اقدام به خرید بیبی دوج کنید. مجموع تعداد این توکن 420 کوادریلیون می باشد اما اکنون 290 کوادریلیون در گردش می باشد و مابقی در فرآیند توکن سوزی ازین تعداد کسر شده اند.

با توجه به اینکه این توکن از حمایتی قوی برخوردار است انتظار می رود در صورتی که تیم تشکیل دهنده آن بتواند به اهداف برنامه ریزی شده اش نزدیک شود، قطعا ارزش این ارز افزایش خواهد داشت. در حال حاضر ارزش این ارز 0.0000000016 دلار    می باشد. پیش بینی قیمت بیبی دوج در سال 2024 و پس از رویداد هاوینگ، عدد 0.00000012  دلار می باشد.

کارشناسان حوزه رمز ارزها اعتقاد دارند که تا سال 2026، رمزارزها و توکن ها موفقیت های زیادی را به دست خواهند آورد و متعاقبا نوسانات آنها نیز کمتر خواهد شد. با توجه به شرایط بازار و کاهش قیمت بیبی دوج کوین در حال حاضر و همچنین بنیاد خوب این توکن، پیشنهاد می شود حداقل چند ده دلاری از این ارز آینده دار در کیف پول های خود نگهداری کنید.

لطفا جهت مشاره برنامه کلاس های آموزش ارز دیجیتال مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت، اینجا کلیک کنید.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها