آنچه در سطوح Start1-3 در زمینه مکالمه و نوشتار زبان انگلیسی یاد می گیریم

زبان‌آموزان دوره‌ی اول دبستان که قبلا با مهارت‌های خواندن و نوشتن (ترکیب آواها و نه صرفا تشخیص حروف) آشنا نبوده‌اند در این سطوح دسته‌بندی می‌شوند.

اموزش زبان به کودکان:

دو مهارت خواندن و نوشتن شامل یادگیری کلیه حروف الفبای انگلیسی، رسم‌الخط حروف بزرگ Upper-case و کوچک Lower-case در زمینه ی چهار خط، یادگیری آوای هر حرف و ترکیب آواها برای خواندن و نوشتن کلمات سه یا چهار حرفی با اصوات متعارف در زبان انگلیسی است.

دانشپذیران در طول سه ترم (شش ماه) به جز احاطه بر مهارت‌های خوانداری و نوشتاری پیشرفت چشم‌گیری در دو مهارت دیگر شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی نیز داشته و با تسلط برمعرفی خود و دیگران، نام بردن اشیا کلاس، مکالمه در مورد اسباب بازی‌ها، رنگ‌ها، اشکال، حیوانات مورد علاقه، لباس‌ها و دیگر مفاهیم در هرچهار مهارت یادگیری زبان عملکرد بالایی خواهند داشت.

آموزش زبان به کودکان ملزم شکیبایی وفراهم آوردن محیطی دوستانه و مفرح است. استفاده از ابزار کمک آموزشی مناسب برای آموزش زبان به کودکان با فلش کارت و انیمیشن از راه های متداول هستند.

مهارت‌های اجتماعی مانند صحبت در جمع‌ با ایجاد انگیزه و تشویق مدرس، از طریق انجام بازی‌های آموزشی و ارائه مطالب یادگرفته شده در کلاس به وسیله‌ی زبان آموزان در بالا بردن سطح اعتماد به نفس آنان نقش به سزایی دارد.

در این مقطع انتخاب آموزشگاه مناسب و تعهد به شرکت دانش‌پذیربه صورت مرتب در کلاس، انجام تکالیف تعیین شده و شرکت در فعالیت‌های کلاس ازسوی آنان منجر به رشد یادگیری و آموزش بهینه زبان به کودکان می‌شود.

دپارتمان زبان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران، نمایندگی استان گیلان در حال برگزاری دوره‌های آموزشی ترمیک زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان می‌باشد. برای ثبت‌نام یا دریافت اطلاعات بیشتر روزهای شنبه الی پنجشنبه ساعت نه تا پنج و نیم با شماره 0133431 داخلی 108 تماس حاصل فرمایید.

تهیه کننده: شقایق جوادی

مدیر دپارتمان آموزش زبان کودک و نوجوان

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها