آموزش فتوشاپ برای اینستاگرام

دپارتمان هنر و سینمای دیجیتال مجتمع فنی تهران، نمایندگی استان گیلان در حال برگزاری دوره آموزش فتوشاپ در رشت می‌باشد. دانش‌پذیران این دوره می‌توانند از آموزش فتوشاپ برای اینستاگرام نیز استفاده کنند.

فتوشاپ نرم‌افزار گرافیکی چندمنظوره‌ی بسیار قدرتمندی است که بیشتر به عنوان ویرایشگر عکس شناخته می‌شود ولی کاربردهای بسیار گسترده‌ای در دنیای تصویر دارد. از طرفی اینستاگرام به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی سهم بزرگی در بازار فروش آنلاین بر عهده گرفته و آنلاین‌شاپ‌ها نیازمند نرم‌افزار قدرتمند و از طرفی نه چندان تخصصی برای ویرایش و بهینه‌سازی تصاویر کالاها و خدمات خود در این پلتفرم هستند.

در فتوشاپ کاربران می‌توانند اندازه فایل‌های عکاسی شده را مناسب با پست یا استوری تغییر بدهند و یا بخشی از آن را حذف کرده و عکس را برای انتشار آماده کنند.

اموزش فتوشاپ برای اینستاگرام

درگذشته اینستاگرام عکس‌ها را فقط در سایز 1080 در 1080 منتشر می‌کرد ولی امروزه کاربران این امکان را دارند که تصاویر را در سایزهای انتخابی خودشان منتشر کنند. سایز استوری در اینستاگرام نیز 1080 در 1920 می‌باشد. تصاویری که در اینستاگرام منتشر می‌شوند نیاز به رزولوشن بالایی ندارند و شما می توانید به کمک فتوشاپ وضوح تصاویر را تا 72 دی‌پی‌آی پایین بیاورید. این کار کمک می‌کند که حجم بالای فایل هم کم شده و بارگذاری آن در اپلیکیشن آسان‌تر شود.

کاربران اینستاگرام می‌توانند به کمک فتوشاپ و قالب‌های آماده تصاویر متفاوت را به صورت گروهی ولی با یک دسته‌بندی مشترک منتشر کرده و به آن‌ها نوشته و یا انیمیشن اضافه کنند. همچنین قادر خواهند بود عکس‌ها پاناروما را در بخش‌های مساوی بریده و برای انتشار در پست‌ها یا استوری‌های سریالی آماده کنند.

در صورت تمایل به شرکت در دوره مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ در مجتمع فنی تهران، نمایندگی رشت یا دریافت اطلاعات بیشتر از نه صبح تا پنج و نیم بعد از ظهر با شماره 0133431 داخلی 117 تماس بگیرید.

جهت مشاهده برنامه کلاس های آموزش فتوشاپ اینجا کلیک کنید.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها