آموزش پیشرفته طراحی لباس در رشت

دوره پیشرفته طراحی لباس در مجتمع فنی تهران (نمایندگی رشت) دوره‌ ای تخصصی است که شما را با مهارت‌ها و دانش لازم برای پیشرفت در حوزه طراحی لباس آشنا می‌کند. از آموزش مبانی طراحی لباس گرفته تا مهارت‌های پیشرفته استفاده از نرم‌افزارهای رایج در این زمینه، همه در این دوره پوشش داده شده است. همچنین به شما فرصت می‌دهد تا با مفاهیم جدیدی از جمله سبک‌شناسی بازاریابی و ایجاد پورتفولیوی حرفه‌ای آشنا شوید و مهارت‌های طراحی خود را به سطح بالاتری برسانید. این دوره با استفاده از رویکرد آموزشی کارآمد و همراهی اساتید مجرب و متخصص در محیطی صمیمی و مجهز به امکانات و تجهیزات روز ارائه می‌شود. فارغ‌التحصیلان این دوره قادر خواهند بود مهارت‌های طراحی، دوخت و تولید لباس را در سطح پیشرفته فرا گرفته و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

آموزش طراحی لباس در رشت

لیست دروس ارائه شده در این دوره:

1- طراحی لباس 2

2- سبک شناسی

3- بازاریابی

4- نرم افزارمارولوس

5- مولاژ

6- خلاقیت در پارچه سازی

7-پورتفولیو

آموزش طراحی لباس2 :

در این درس به شما مفاهیم و تکنیک های تخصصی در طراحی لباس آموزش داده می شود که به موضوعاتی مانند شناخت ایراد اندام های مختلف، آموزش تاثیر خطوط عمودی، افقی و منحنی در طراحی لباس، آموزش طراحی  پارچه هایی مانند راه راه، خالدار، چهارخانه و … و تاثیر آن بر فرم بدن می پردازد. این درس به شما امکان می دهد تا به طراحی لباس های منحصر به فرد و خلاقانه تری بپردازید و به عنوان یک طراح لباس حرفه ای بدرخشید.

سر فصل دوره:

1- اموزش تاثیر خطوط

2- تاثیر پارچه های طرح دار بر فرم بدن

3-ایراد اندامی

4- رفع ایراد اندامی

5- انجام پروژه

آموزش سبک شناسی در طراحی لباس

آموزش سبک شناسی باعث می شود تا طراحان درک عمیق تری از سبک ها، روند و تاریخچه طراحی لباس بدست آورند. در این دوره موضوعات مختلفی مانند تحولات لباس از گذشته تا به امروز، و سبک های مدرن و روند تحول آن ها و نیازهای صنعت مد مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین به طراحان لباس کمک می کند تا بتوانند سبک شخصی خود را بشناسند و با سبک های دیگر آشنا شده و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند .

سر فصل دوره:

1- آشنایی با مفاهیم و پروسه کاری مد

2- آشنایی با استایل  و سبک های مختلف

3- آشنایی با سبک های تاثیر گذار در صنعت مد

4- آموزش کامل نحوه استایل و ست کردن پوشاک

5- آموزش نحوه معرفی و ارائه محصول

آموزش طراحی لباس در رشت

آموزش بازاریابی در طراحی لباس

آموزش بازاریابی در طراحی لباس به شما کمک می کند تا با اصول و روش های بازاریابی در صنعت مد آشنا شوید. همچنین می توانید استراتژی های بازاریابی موثر را برای طراحی های خود، پرسونال برندینگ و هویت شخصی در مد توسعه دهید و با شناخت بهتر بازار و مشتریان، بهترین راهکار ها را برای موفقیت حرفه ای خود انتخاب کنید.

مباحث دوره:

برند سازی شخصی در مد

انتخاب شغل و جایگاه سازی در مد

ایجاد رقابت و فروش شخصی

استعداد یابی و هویت بصری برای برند

 آموزش  نرم افزار مارولوس در طراحی لباس

دوره آموزش نرم افزار مارولوس در مجتمع فنی تهران (نمایندگی رشت) به شما کمک می کند که چگونه از یک نرم افزار حرفه ای مانند مارولوس در طراحی لباس استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید طراح های دو بعدی خود را که بر روی کاغذ رسم کرده اید به صورت سه بعدی نمایش دهید و قبل از تولید فیزیکی لباس ها، آنها را در محیط مجازی بررسی کنید.

سرفصل دوره:

آشنایی با محیط نرم افزار

طراحی انواع لباس ها ( پیراهن، شلوار، دامن و …..)

آموزش طراحی لباس در رشت

آموزش مولاژ درطراحی لباس

این دوره به شما مهارت مولاژ را آموزش می دهد. شما می توانید با استفاده از این تکنیک، طرح ها و الگوهای لباس را بر روی مانکن منتقل کنید و از طراحی های دقیق و متناسب با استاندارهای صنعتی بهره بگیرید. مولاژ به شما امکان می دهد تا طرح ها را به مدل سه بعدی  دقیق و واقع گرا تبدیل کنید.

سرفصل دوره:

شناخت خطوط بدن

آموزش انتقال پنس، مدلسازی دکلته

آموزش انواع دامن با حجم های مختلف

دسته بندی انواع یقه وآستین

آموزش انواع برش، پیله ، دراپه و ……

آموزش خلاقیت درپارچه سازی در طراحی لباس

در این دوره روش ها و تکنیک های خلاقانه برای طراحی و ساخت پارچه های منحصر به فرد آموزش داده می شود. شما می توانید با استفاده از مواد و تکنیک های مختلف، پارچه های جذاب و خاص ایجاد کنید که به طرح های لباس شما جلوه ویژه ای بدهد.

سرفصل دوره:

آشایی با چند مدل پارچه و

  آموزش و اجرای  رودوزی ( گلدوزی)

آموزش و اجرای تیکه دوزی

آموزش و اجرای کچه

آموزش و اجرای چاپ دستی و نقاشی روی پارچه

آموزش پورتفولیو در طراحی لباس

در این دوره تخصصی به شما نحوه ایجاد یک پورتفولیو حرفه ای در زمینه طراحی لباس آموزش داده می شود. شما می توانید طرح ها، الگوها، نمونه های طراحی کالکشن و فلت پترن و سایر ابداعات خود را در یک نمونه کار حرفه ای جمع آوری کنید که به شما در نمایش توانایی ها و استعداد های خود به افراد صنعت مد و کارفرمایان کمک می کند.

آموزش طراحی لباس در رشت

اهمیت دوره پیشرفته در طراحی لباس

 اهمیت این دوره در طراحی لباس این است که شما را با تکنیک ها، ابزارها و مهارت های پیشرفته در طراحی لباس آشنا می کند و به شما امکان می دهد تا به عنوان یک طراح لباس حرفه ای در صنعت مد به رشد و پیشرفت خود بپردازید.

با بهره گیری از دانش و مهارت هایی که در این دوره کسب می کنید، می توانید طراحی های خلاقانه تری ارائه دهید، استراتژی های موفقیت در بازار را کسب کنید و از ابزارهای مدرن و نرم افزارهای حرفه ای بهره برداری کنید. همچنین، ایجاد یک پورتفولیو حرفه ای به شما امکان می دهد تا بهترین نمونه کار حرفه ای خود را به نمایش بگذارید و در صنعت مد شناخته شوید.

دوره پیشرفته طراحی لباس در مجتمع فنی رشت به شما فرصتی جامع و کامل را برای پیشرفت در زمینه طراحی لباس ارائه می دهد و شما را آماده بازار کار می کند.

اشتراک گذاشتن این مطلب با دیگران

نویسنده مقاله:

زهره قلی نژاد
زهره قلی نژادمدیر دپارتمان فناوری مد و پوشاک
فارغ التحصیل رشته طراحی پارچه و لباس در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه الزهرا با رتبه 9 در ورودی این رشته هستم. هم اکنون به عنوان استاد دانشگاه فعالیت می کنم و پیش تر تجربه مدیریت واحد طراحی لباس در کارخانه ردا را داشتم. همچنین، به عنوان طراح پارچه برند آمریکایی(miyoun) فعالیت می کنم. علاوه بر این، صاحب برند زیما لوک هستم با بیش از 3سال سابقه مدیریت و تولید.
هدف من این است که دانش و تجربیاتی که در طی سال ها به دست آورده ام را به علاقه مندان این رشته منتقل کنم و به آنها کمک کنم تا مسیر درست برای دستیابی به اهدافشان را پیدا کنند و در این راه به درستی گام بردارند.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها