چگونه حسابداری را از صفر تا صد یاد بگیریم؟

آیا به دنبال یادگیری مهارت حسابداری از پایه تا پیشرفته هستید؟ یادگیری فن حسابداری می‌تواند به شما در مدیریت و برنامه ریزی مالی و کسب موفقیت در کسب‌ وکار کمک کند. همچنین یک مهارت بسیار کاربردی جهت ورود به بازارکار است.

در این مقاله، به بررسی مراحل راهبردی و کلیدی برای یادگیری فنون حسابداری و بهترین روش‌ها برای تسلط بر این مهارت می‌پردازیم.

مهمتر از همه این است که قبل از هر چیزی برای یادگیری حسابداری، هدف خود را مشخص کنید. اگر می‌خواهید مدرک دانشگاهی بگیرید باید مسیر آکادمیک را پیش بگیرید وپس از گذراندن یک دوره چهار ساله مدرک خود را دریافت کنید. یا اگر فردی هستید که تحصیلات دانشگاهی خود را سپری کرده و صرفا فقط مدرک آن را دارید و در عملکرد کاربردی، ضعف دارید و دنبال یک شروع دوباره اید، فرصت خوبیست که در مدت زمان کوتاه تری این پروسه را سپری کنید و حسابداری را به صورت جامع و عملی آموزش ببینید. همچنین، فرصتی جهت ورود هر چه سریع تر به بازارکار را خواهید داشت.

مجموعه آموزشی مجتمع فنی تهران – نمایندگی رشت این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که در یک دوره فشرده حرفه ای که به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود، شرکت کنید. و تمامی مهارت های لازم جهت فعالیت به عنوان یک حسابدار موفق را در شرکت های خدماتی، بازرگانی و صنعتی را کسب کنید.

آموزش حسابداری در رشت

آشنایی با اصول پایه حسابداری:

اولین قدم برای یادگیری حسابداری، درک اصول پایه ای آن است. معادله اصلی حسابداری و اصول اساسی حسابداری مالی را بیاموزید. این مفاهیم پایه، ساختار اساسی حسابداری را تشکیل می‌دهند.

تمرین عملی با مسائل حسابداری:

تمرین عملی، کلید تسلط بر فنون حسابداری است. با حل مسائل و تمرینات کاربردی زیر نظر اساتید مجرب مجتمع فنی تهران، مفاهیم حسابداری را در عمل پیاده‌سازی کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از نحوه عملکرد حسابداری در سازمان های مختلف داشته باشید و با چالش‌های واقعی آشنا شوید.

آشنایی با نرم‌افزارهای حسابداری:

نرم افزارهای حسابداری می‌تواند فرآیند یادگیری را تسهیل کند. بنابراین امروزه تمامی شرکت ها علاوه بر دفاتر اصلی حسابداری، از نرم افزارهای حسابداری نیز استفاده می کنند. نرم‌افزارها، ابزارهای کاربردی برای حسابداری و مدیریت امور مالی هستند و یادگیری آن‌ها به شما امکان می‌دهد مهارت‌های حسابداری خود را در محیط‌های عملی تقویت کنید.

مطالعه موردی و تحلیل مالی:

بررسی موارد واقعی و تحلیل وضعیت‌ مالی شرکت‌ها می‌تواند به شما درک عمیق‌تری از کاربرد حسابداری در عمل بدهد. مطالعه موردی به شما کمک می‌کند تا نحوه تصمیم‌گیری‌های مالی و اثرات آن‌ها را در دنیای واقعی، بهتر درک کنید.

اساتید حرفه ای این دوره، (که تحت عنوان حسابداری ویژه بازار کار به صورت عملی و کاربردی برگزار می شود) هر آنچه که یک حسابدار برای جذب و شروع به کار در شرکت های یاد شده را نیاز دارند، به صورت کامل آموزش خواهند داد.

آموزش حسابداری ویژه بازار کار در رشت، در مجتمع فنی تهران در دو بخش اصلی مباحث تئوری و کاربردی و همچنین عملی با نرم افزارهای جامع حسابداری شامل نرم افزار سپیدار و نرم افزار هلو خواهد بود.

این نرم افزارها جزو پرکاربردترین نرم افزار های حاضر در کشور می باشند. که اکثر شرکتهای معتبر از آنها جهت ثبت و ضبط وقایع مالی، تهیه گزارشات حسابداری و صورت های مالی استفاده می کنند.

در ادامه توضیح مختصری در خصوص این نرم افزار داده می شود.

آموزش حسابداری در رشت 2

دامنه عملکرد

   – سپیدار:

نرم افزار جامع و یکپارچه برای مدیریت همه جنبه های مالی کسب و کار از جمله حسابداری، بودجه بندی،

پرداخت ها و تحلیل های مالی است.

   – هلو:

نرم افزار متمرکز بر امور حسابداری و مالیاتی، مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

رابط کاربری

   – سپیدار:

رابط کاربری مدرن و طراحی کاربر پسند برای سهولت استفاده است.

   – هلو:

رابط کاربری سنتی تر اما نسبتا ساده و آسان برای کاربران مبتدی، است.

قیمت و هزینه

   – سپیدار:

قیمت بالاتر متناسب با امکانات گسترده تر.

   – هلو:

قیمت مناسب تر برای کسب و کارهای کوچک و متوسط با بودجه محدودتر.

پشتیبانی و آموزش

   – سپیدار:

پشتیبانی فنی و آموزش های کاربردی برای استفاده بهینه از امکانات نرم افزار.

   – هلو:

پشتیبانی فنی و آموزشی در حد متوسط.

در مجموع، نرم افزار سپیدار برای کسب و کارهای بزرگ تر و نیازمند به قابلیت های پیشرفته تر مناسب تر است، در حالی که هلو گزینه مناسب تری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط با نیازهای اصلی حسابداری و مالیاتی است.

در مجتمع فنی تهران، نمایندگی رشت می‌توانید دردوره‌های آموزشی حسابداری ویژه بازارکار ثبت نام کرده و هر چه سریع تر به یادگیری اصولی و جامع حسابداری بپردازید. همچنین در پایان دوره مدرک معتبر مجتمع فنی تهران را دریافت می کنید. و همچنین این امکان نیز وجود دارد که مدرک صادر شده را نیز به صورت ترجمه رسمی با مهر وزارت امور خارجه و تائید قوه قضاییه، دریافت کنید.

*دریافت مشاوره و آموزش تخصصی*

اگر دنبال یک پکیج کامل از موارد فوق هستید، شرکت در دوره‌های تخصصی حسابداری در مجتمع فنی تهران، نمایندگی رشت می‌تواند برای شما مفید باشد. ما دانش و مهارت‌های اصولی و پیشرفته‌ حسابداری را به شما آموزش می دهیم.

اگر نیاز به کمک  و مشاوره بیشتری دارید، میتوانید با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس 01334310000 داخلی113 و 114دپارتمان علوم مالی و حسابداری

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها

اشتراک گذاشتن این مطلب با دیگران

نویسنده مقاله:

محمدرضا ستوده
محمدرضا ستودهمدیر دپارتمان آموزش مدیریت و علوم مالی
دانش آموخته رشته مدیریت صنعتی در مقطع دکتری از دانشگاه آزاد قزوین هستم و از سال 1380 به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد آستارا فعالیت می¬کنم. همچنین در چند مقطع به عنوان معاون اداری و مالی و مدیر گروه آموزشی مدیریت و حسابداری در دانشگاه فعالیت داشته ام و چندین مقاله علمی پژوهشی و کتاب در حوزه های پژوهش عملیاتی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت تصمیم گیری تالیف کرده¬ام.
از سال 1397 افتخار همکاری با مجتمع فنی تهران را در سمت مدرس و مدیر در دپارتمان¬های مدیریت و علوم مالی دارم.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها