آموزش حسابداری در رشت

دوره‌های آموزشی حسابداری در مجتمع فنی تهران – نمایندگی استان گیلان

با توجه به نیاز هر کسب و کار یا هر سازمانی به حداقل یک حسابدار و لزوم به دارا بودن واحد حسابداری با توجه به سایز سازمان و حجم فعالیت آن و نوع فعالیت آن، بایستی توجه ویژه ای از سوی مدیران در بکارگیری حسابداران خبره بشود. چرا که با توجه به لزوم ارائه گزارشات مالی از حوزه های مالی و حسابداری هر شرکت و سازمانی به مدیران، سرمایه‌گزاران، سرمایه‌داران، مشتریان و سازمان‌های دولتی شامل اداره بیمه و دارایی، لزوم به کارگیری حسابداران و کارشناسان مالی با تجربه بیش از پیش احساس می‌شود. از طرفی با توجه به تغییرات روزمره اصول و قوانین و آموزش استانداردهای حسابداری ملی و بین المللی و قوانین مالیاتی و بیمه و غیره و به روز شدن آنها، طبیعتا حسابداران و کارشناسان مالی بایستی به طور مستمر آموزش دیده تا تبعات منفی عدم اجرای صحیح روند مالی دامن گیر سازمان‌ها نشود .

ما در مجتمع فنی تهران – نمایندگی رشت، در دپارتمان مالی و حسابداری، به عنوان یک آموزشگاه با قدمت بیش از چهل سال، همواره در آموزش صحیح و به روز دانشجویان و علاقه‌مندان در سطح کشور، استان و شهر رشت، پیشگام بوده‌ایم و با بکارگیری اساتید مجرب و حرفه ای در این خصوص به کیفیت و ارایه آموزش های به روز به هنرجویان گرامی وفادار بوده و هستیم.

دوره های فعال و پرطرفدار در مجتمع فنی تهران – نمایندگی رشت شامل:

دوره های آموزشی حسابداری مالی و خدماتی برای حسابداری در شرکتهای خدماتی، حسابداری مالی و بازرگانی مختص شرکت‌های تجاری و بازرگانی، حسابداری قیمت تمام شده یا به عبارتی حسابداری صنعتی که در شرکت‌های تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین دوره های آموزشی تهیه صورت‌های مالی، اظهارنامه مالیاتی، بستن حساب‌ها و حقوق و دستمزد در قالب کارگاه‌های عمدتا یک یا دو روزه در حال برگزاری می باشند.

از طرفی با توجه به مکانیزه شدن حسابداری در طی دهه اخیر، آموزش نرم‌افزارهای حسابداری پر طرفدار اعم از هلو و سپیدار نیز جزو دوره‌های در حال برگزاری می‌باشد.

آموزش نرم افزار اکسل همراه با ترفندهای حسابداری نیز جزو دوره‌های حرفه‌ای دپارتمان مالی و حسابداری می‌باشد.

تمامی دوره‌های یاد شده علاوه بر دارا بودن دوره‌های آموزشی پیشرفته، به صورت آموزش از سطوح مقدماتی و پایه نیز برای هنرجویان تازه کار، آموزش داده خواهد شد.

تمامی دوره‌های آموزشی در مجتمع فنی تهران، بواسطه حفظ کیفیت آموزشی بالا، در کلاس‌های حداکثر با ظرفیت هشت نفر برگزار می شوند و علاوه بر آن در صورت تقاضای هنرجویان گرامی، دوره‌های آموزشی به صورت خصوصی نیز با توجه به نیاز مراجعه کننده برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های فرعی دیگر در دپارتمان مالی شامل آموزش مهارت‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی نیز در طی چندین سال اخیر، از دیگر افتخارات مجتمع فنی تهران بابت آموزش موفق و صدور گواهینامه به صدها هنرجو فارغ اتحصیل در دوره‌های ذیل می‌باشد.

که مهم‌ترین این دوره‌ها شامل آموزش سرمایه‌گذاری در بازارهای ارز دیجیتال و رمز ارزها، دوره آموزشی سرمایه‌گذاری بورس اوراق بهادار و همچنین دوره‌های آموزشی فارکس می‌باشد. که تمامی دوره‌های یاد شده همراه با آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته می‌باشد که امروزه در سطح ملی و بین المللی مورد اقبال زیادی از سوی آحاد مردم قرار گرفته است.

و این آموزش‌ها توسط اساتید مجرب که عمدتا در بازارهای یاد شده فعالیت دارند و تالیفاتی در قالب مقاله و کتاب نیز در این خصوص دارند.

در تحلیل تکنیکال همگام با آموزش‌های پیشرفته در سطح جهانی، مجتمع فنی تهران نمایندگی استان گیلان، سرفصل های استاندارد زیر را در دوره مذکور تعریف کرده است.

  • الگوهای کندل استیک
  • بررسی انواع چارت‌های قیمتی
  • الگوهای ادامه دهنده و بازگشتی
  • اندیکاتورها و اسیلاتورهای کاربردی
  • حمایت‌ها و مقاومت‌های قیمتی
  • انواع کانال‌کشی و رسم نمودار روند
  • حجم معاملات و تاثیر آن بر روند بازار
  • و آموزش نقاط ورود و خروج و نوسان گیری و حفظ سرمایه

کلیه آموزش ‌های یاد شده در سایت مجتمع فنی تهران به آدرس WWW.MFTGILAN.COM  همراه با سیلابس ها، جهت بررسی و ثبت نام موجود است.

دوره‌‎های مذکور علاوه بر برگزاری در داخل مجموعه مجتمع فنی تهران، به صورت برون سازمانی با توجه به نیاز شرکت‌ها و موسسات متقاضی در داخل مجموعه خود آنها نیز با هماهنگی و حضور اساتید نیز به صورت کاربردی و عملی برگزار خواهد شد.

دپارتمان مالی و حسابداری مجموعه آموزشی مجتمع فنی تهران این افتخار را دارد که با آموزش افرادی که هیچ زمینه ای در دوره های حسابداری نداشته اند، این عزیزان را پس از آموزش آماده جذب در بازار کار نموده و تعداد زیادی از آنها به عنوان حسابدار در شرکتهای خدماتی، تجاری، صنعتی و پیمان کاری شده‌اند. همچنین تعدادی نیز در فروشگاه‌های هایپر مارکت و رستوران‌ها و فود‌کورت ها به عنوان حسابدار و صندوق‌دار استخدام شده و مشغول به کار شده اند.

تفاوت عمده آموزش دوره های حسابداری در مجتمع فنی تهران در مقام مقایسه با دیگر آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها، علاوه بر آموزش تئوری، آموزش به صورت کاربردی، مهارتی و عملیاتی می‌باشد. به طوری که در کلاس‌های آموزشی، اساتید با در اختیار داشتن اسناد مالی، دفاتر روزنامه و کل و صورت های مالی واقعی از برخی از شرکت‌ها که بعضا خود در آنها مشغول به کار می باشند، اقدام به شبیه سازی و آموزش شرایط واقعی می‌کنند. که این فضای آموزشی عینا مشابه شرایط عملی و حاکم بر حسابداری موسسات و شرکتها فعال در سطح جامعه می‌باشند.

جذب فارغ التحصیلان در بازار کار، یکی از اهداف و شعارهای همیشگی دپارتمان مالی و حسابداری مجتمع فنی تهران – نمایندگی استان گیلان می‌باشد.

پس از گذراندن کلاس های آموزشی در مجتمع فنی تهران، یک مدرک معتبر اعطا خواهد شد که قابلیت ترجمه و تایید از طریق وزارت امور خارجه و دادگستری جمهوری اسلامی ایران را خواهد داشت.

جهت ارتباط با دپارتمان مالی – حسابداری و گرفتن مشاوره از مدیران و کارشناسان با شماره تلفن  3431-013 ارتباط برقرار نمائید. دیگر راه های ارتباطی با ما از طریق سایت و شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد.

تهیه کننده: دکتر محمدرضا ستوده

مدیر دپارتمان علوم مالی و مدیریت

WWW.MFTGILAN.COM

@MFTGILAN

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها

اشتراک گذاشتن این مطلب با دیگران

نویسنده مقاله:

محمدرضا ستوده
محمدرضا ستودهمدیر دپارتمان آموزش مدیریت و علوم مالی
دانش آموخته رشته مدیریت صنعتی در مقطع دکتری از دانشگاه آزاد قزوین هستم و از سال 1380 به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد آستارا فعالیت می¬کنم. همچنین در چند مقطع به عنوان معاون اداری و مالی و مدیر گروه آموزشی مدیریت و حسابداری در دانشگاه فعالیت داشته ام و چندین مقاله علمی پژوهشی و کتاب در حوزه های پژوهش عملیاتی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت تصمیم گیری تالیف کرده¬ام.
از سال 1397 افتخار همکاری با مجتمع فنی تهران را در سمت مدرس و مدیر در دپارتمان¬های مدیریت و علوم مالی دارم.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها