نقد و بررسی کتاب Mindset For IELTS

آیلتس مجتمع فنی تهران رشت  با کتاب مایندست

کتاب های Cambridge English Mindset For IELTS Student Book ، مجموعه ای چهار سطحی از تست های آزمون آیلتس می باشد. این کتاب ها، ترکیبی متمایز و منحصر بفرد از کتاب و سی دی های نمونه سئوال شبیه سازی شده آنلاین از امتحانات اصلی می باشد تا داوطلب آزمون آیلتس به هدف خود در مسیر شرکت در آزمون اصلی دست یابد. برای کمک به داوطلبین آیلتس به منظور دست یابی به نمره تارگت یا هدف، هر سطح شامل تکنیک ها و استراتژی های یادگیری، تمرین مهارت و تمرین امتحان طراحی شده است.

هر سطح حاوی استراتژی های کاربردی و مفید و مشخص، تمرین چهار مهارت‌ اصلی و تمرین های شبیه سازی شده آزمون اصلی برای آماده سازی و ترین  داوطلبین و زبان‌آموزان در رسیدن به هدف خود می باشد. در حقیقت ، ماژول های کرپوس به داوطلبین آیلتس کمک می کند تا از اشتباهات متداول دوری کنند. بنابراین ، اگر به دنبال منبعی قابل اعتماد و  رسمی و به روزشده از انتشارات کمبریج هستید، حتماً کتاب Mindset For IELTS را انتخاب کنید زیرا کتاب مایندست با استفاده از ساختار آیلتس شما را با جزییات ضروری آزمون و گامهای مشخض آزمون آشنا می کند و در ادامه با آموزش لغت، گرامر، ساختارها و تکنیک ها به شما کمک می کند تا  به نمره بالای 7 برسید.

کتاب حاضر ، یکی از منابع ارزشمند IELTS در نظر گرفته می شود که در کلاس های ترمیک یا خصوصی  تدریس می‌شود. مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت  در 5 سال گذشته کتاب مایندست  را به عنوان منبع تدریس اصلی و ترمیک  در کلاسهای گروهی بهره برده است و نتایج موفق این دوره ها حاکی از ارزش و کاربرد موثر این مجموعه می باشد.

نکته حائز اهمیت دیگر این موضوع می باشد که کتاب حاضر به صورت خودآموز نیز مورد استفاده قرار می گیرد و مطالعه آن پیشنهاد می شود.  در بیشتر مواقع باید، کلمات جدید را در دیکشنری سرچ بکنید و همچنین با کمک گوگل و یوتیوب، نکات گرامری را بیشتر مطالعه کنید. زبان استفاده شده در این کتاب به این شکل نیست که همه چیز را به صورت کامل توضیح دهد، بلکه به صورت نکته محور عمل شده است.

چگونه ازکتاب مایندست آیلتس استفاده کنم ؟

مجموعه مایندست ، شامل چهار جلد با عنوان Foundation شماره 1، 2 و 3 می باشد. این کتاب محصول مشترک دانشگاه کمبریج و Cambridge Assessment English است که ۴ سطح زبانی را مطابق استاندارد CEFR از A2 (مبتدی) تا C1 (پیشرفته) در بر می‌گیرد.

اگر سطح شما مبتدی یا همان A1 است،   کتاب Foundation انتخاب مناسبی برای شروع می باشد اما چنانچه سطح پری اینترمدیت یا متوسط دارید، کتاب 1 و برای سطح متوسط و آپر کتاب   2 مناسب تر می باشد. شناخت و آشنایی دقیق  از سطح زبان انگلیسی مهمترین گام شما قبل از انتخاب کتاب می باشد . در صورتی که نمی دانید در چه سطحی قرار دارید ، توصیه می شود تعیین سطح  خود را از طریق شماره واتس اپ 09906327210 بطور مستقیم با مدیر دپارتمان آیلتس نمایندگی رشت هماهنگ و رزرو نمایید .

ویژگی‌های کلیدی کتاب Mindset For IELTS

این سری ، جذاب ترین منبع آزمون آیلتس آکادمیک است. درواقع ، ذکر این نکته ضروری می باشد که رایتنیگ تسک 1 آکادمیک و ریدینگ در ماژول آکادمیک با نوع جنرال متفاوت است. در واقع ، در Task 1 Academic یک نمودار را گزارش کنید. این کار بر اساس اعداد، ارقام، زمان و روند صعودی یا نزولی نوشته می شود. درنتیجه ، در این کتاب همه لغات و گرامر مربوط به Task 1 توضیح داده شده است. مهمترین دلیل محبوبیت کتاب مایندست سطح بندی دقیق و مدون از مبتدی تا پیشرفته ( سطح A1  تا سطح C1) می باشد.

    ویژگی های متمایز کتاب Mindset For IELTS  :

  • تقویت واژگان آیلتس
  • مثال ها و تمرین متعدد و کاربردی
  •  یادگیری تکنیک های آیلتس
  •  آموزش ساختارهای مورد نیاز و  پیشرفته رایتینگ
  • نکات کلیدی در حاشیه هر صفحه
  • ارائه چهارچوب مهارت های Speaking, Writing, Listening, Reading،
  • یادگیری گرامر مبتدی تا ادونسد یا همان پیشرفته

Mindset For IELTS Level Foundation

دانلود کتاب
TRACK 01
TRACK 02
TRACK 03
TRACK 04
TRACK 05
TRACK 06
TRACK 07
TRACK 08
TRACK 09
TRACK 10
TRACK 11
TRACK 12
TRACK 13
TRACK 14
TRACK 15
TRACK 16
TRACK 17
TRACK 18
TRACK 19
TRACK 20

Mindset For IELTS Level 1

دانلود کتاب
TRACK 01
TRACK 02
TRACK 03
TRACK 04
TRACK 05
TRACK 06
TRACK 07
TRACK 08
TRACK 09
TRACK 10
TRACK 11
TRACK 12
TRACK 13
TRACK 14
TRACK 15
TRACK 16
TRACK 17
TRACK 18
TRACK 19
TRACK 20
TRACK 21
TRACK 22
TRACK 23
TRACK 24
TRACK 25
TRACK 26
TRACK 27
TRACK 28
TRACK 29
TRACK 30
TRACK 31
TRACK 32
TRACK 33
TRACK 34
TRACK 35
TRACK 36
TRACK 37
TRACK 38
TRACK 39
TRACK 40
TRACK 41

اشتراک گذاشتن این مطلب با دیگران

نویسنده مقاله:

یونس طاوسی
یونس طاوسیمدیر دپارتمان آموزش زبان بزرگسال
دانش آموخته رشته زبان و ادبیات انگلیسی هستم در مقطع Ph.D از دانشگاه اصفهان و از سال 1385 تاکنون به عنوان مدرس، مترجم و نویسنده فعالیت می‌کنم و از سال 1395 به عنوان مدیر دپارتمان آموزش زبان انگلیسی بزرگسال در مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت مشغول به فعالیت هستم.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها