کسب سود دلاری

برای کسب سود دلاری و درآمد مستقل، از طریق خریدوفروش در بازار ارز دیجیتال (کریپتوکرنسی) باید یک تحقیق وسیع درباره این بازار قبل از سرمایه‌ گذاری در آن انجام دهید. فکر نکنید کسب سود سریع انجام خواهد شد. این امر فقط وقتی ممکن است که شما حداقل قواعد بازی را بدانید. شما باید علاقه‌ مند به جمع‌ آوری اطلاعاتی باشید که برای سرمایه‌ گذاری شما حیاتی است و تنها در صورتی به دست خواهد آمد که برای آن کار سختی انجام دهید.

کسب سود دلاری

هیچ‌ کس از شما نمی‌خواهد که بیدار بمانید و کتاب‌های درسی ضخیم را مرور کنید. در نتیجه ابتدا باید اطلاعات درستی را از طریق آموزش صحیح در ارتباط با بیت­کوین و سایر رمزارزها به دست آورد. این اطلاعات باید از طریق آکادمیک و پیوسته بوده تا انسجام مطالب حفظ شده و دید کاملی را در اختیار دانش‌پذیر بگذارد.

اطلاعاتی از قبیل تاریخچه بیت­کوین و رمزارزها، صنعت بلاک‌چین، صرافی­ها، واریز و برداشت، وب­سایت­ها، تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، روان­شناسی بازار­­، مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه از مهم‌ترین مواردی است که باید در این مسیر کسب نمود.

کسب سود دلاری

پیشنهاد می­گردد در صورت علاقه‌ مندی به این بازار و ترید حرفه­ ای در دوره­ های جامع مقدماتی، تحلیل تکنیکال کاربردی و تحلیل تکنیکال پیشرفته مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت شرکت نموده تا با صفر تا صد معامله­ گری در این بازار و کسب سود دلاری به‌صورت حرفه­ ای آشنا شوید. برای انتخاب یک مسیر درست و مشاوره اصولی می­توانید با دپارتمان سرمایه­ گذاری در بازارهای مالی به‌صورت حضوری و یا تلفنی در ارتباط باشید.

013-3431 داخلی 114 و 115

اشتراک گذاشتن این مطلب با دیگران

نویسنده مقاله:

پدرام بوربور
پدرام بوربورمدیر دپارتمان سرمایه گذاری در بازارهای مالی
دانش‌آموخته رشته شیمی گرایش شیمی فیزیک در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه دولتی اراک هستم و از سال 1386 سابقه تدریس با مراکز آموزشی معتبر کنکور من جمله قلم چی را داشته ام. با توجه به 13 سال سابقه در صنعت، مشاوره، آموزش و ممیزی سیستم های مدیریت کیفیت ایزو نیز از تخصص های بنده می باشد از سال 1399 افتخار همکاری با مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت بعنوان مدرس سرمایه گذاری در بازارهای مالی و تحلیل تکنیکال کاربردی را دارم. کتابی نیز تحت این عنوان تالیف کرده ام که در دسترس علاقمندان این علم قرار گرفته است. تالیف دوم نیز در حال انتظار چاپ انتشارات دیباگران تهران قرارگرفته است. در حال حاضر بعنوان مدیر دپارتمان سرمایه گذاری در بازارهای مالی و مدرس تحلیل تکنیکال کاربردی در مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت خدمتگزاری می نمایم.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها