دوره جامع مدیریت حرفه ای کسب و کار (PBA)

17,700,000 تومان

مدت آموزش: 100 ساعت

روز های کلاس: با هماهنگی دپارتمان

ساعت کلاس: با هماهنگی دپارتمان

تاریخ شروع: با هماهنگی دپارتمان

توضیحات

دوره جامع مدیریت حرفه ای کسب و کار (PBA)

ویژه مدیران شرکت ها و کارآفرینان

مدیریت حرفه ای کسب و کار به مجموعه ای از فرایندها، روش‌ها و استراتژی‌هایی اشاره دارد که برای بهبود عملکرد یک کسب و کار استفاده می شود. هدف اصلی مدیریت حرفه ای کسب و کار، دستیابی به اهداف و تحقق رشد و سودآوری در محیطی رقابتی است.

مدیران حرفه ای کسب و کار مسئولیت هدایت و مدیریت منابع مختلف کسب و کار را بر عهده دارند، از جمله منابع مالی، مدیریت منابع انسانی، فناوری و اطلاعات. آنها باید برنامه‌ها و استراتژی‌هایی را توسعه دهند که به کسب و کار کمک کند تا به بهترین نحو ممکن عمل کرده و رشد و بقاء سازمان را تضمین کنند.

 مدیریت حرفه ای کسب و کار شامل چندین اصل می باشد که در ذیل توضیح داده شده است:

برنامه‌ریزی استراتژیک: این عملیات شامل تعیین اهداف کسب و کار و تعیین استراتژی‌ها و راهبردهایی است که برای دستیابی به آن اهداف استفاده می‌شوند. برنامه‌ریزی استراتژیک شامل تحلیل محیط کسب و کار، تعیین مزیت رقابتی و تعیین بازار هدف می باشد.

سازماندهی: سازماندهی به معنای ترتیب دادن و تنظیم منابع موجود در کسب و کار است. که شامل تعیین ساختار سازمانی، تعیین وظایف و مسئولیت‌ها، تخصیص منابع و برقراری ارتباطات داخلی است.

رهبری: رهبری، هدایت و الهام بخشیدن به اعضای تیم و کارکنان است. رهبران حرفه ای کسب و کار باید بتوانند افراد را به سمت اهداف مشترک هدایت کنند و محیطی مثبت و الهام بخش برای کارکنان ایجاد کنند.

کنترل و ارزیابی: در کنترل و ارزیابی عملکرد با استفاده از ابزارها و معیارهای مختلف، مدیران می‌توانند عملکرد کسب و کار را نظارت کرده و در صورت نیاز تصمیمات بهینه ای اتخاذ کنند.

مدیریت منابع انسانی: مدیریت منابع انسانی شامل انتخاب، استخدام، آموزش و توسعه کارکنان است. این عملیات به ایجادمحیط کار مثبت، توانمندسازی کارکنان، مدیریت عملکرد و پاداش‌دهی و حل و فصل اختلافات کاری می‌پردازد.

مدیریت مالی: مدیریت مالی شامل برنامه‌ریزی و کنترل بودجه، مدیریت جریان نقدینگی و سرمایه‌گذاری است. مدیران حرفه ای کسب و کار باید بتوانند منابع مالی را بهینه‌سازی کنند و تصمیمات مالی استراتژیک را اتخاذ کنند.

بازاریابی و فروش: بازاریابی و فروش شامل تحقیقات بازار، تعیین بازار و مشتریان هدف، تعیین استراتژی بازاریابی، تبلیغات و فروش محصولات یا خدمات است. مدیران حرفه ای کسب و کار باید بتوانند استراتژی‌های بازاریابی موثر را تعیین کنند و فروش را افزایش دهند.

نوآوری و توسعه: مدیران حرفه ای کسب و کار باید بتوانند محصولات و خدمات نوآورانه ارائه دهند و به روز رسانی و توسعه مداوم را در دستور کار قرار دهند. که شامل تحقیق و توسعه، طراحی محصول، بهبود فرآیندها و ایجاد فرصت‌های جدید است.

مدیریت حرفه ای کسب و کار بر اساس تجربه، دانش و تحلیل‌های مستند بر مبنای داده‌ها انجام می‌شود. مدیران باید درک عمیقی از کسب و کار، بازار، مشتریان و رقبا داشته باشند و توانایی‌ تحلیل استراتژیک و تصمیم‌گیری سریع را داشته باشند.

سرفصل ها

  • مدیریت عمومی (20 ساعت)
  • استراتژی (20 ساعت)
  • مهارت های ارتباطی موثر (8 ساعت)
  • رفتار سازمانی (16 ساعت)
  • مدیریت موثر زمان (6 ساعت)
  • طراحی مدل کسب و کار (8 ساعت)
  • مدل های نوین رهبری (8 ساعت)
  • سمینار، وبینار، کارگاه نشست مدیریت، تحلیل فیلم، تحلیل کتاب و … (14 ساعت)

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره جامع مدیریت حرفه ای کسب و کار (PBA) روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 17:30 با شماره 0133431 داخلی 212 تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع مدیریت حرفه ای کسب و کار (PBA)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

رشت، گلسار، بلوار گیلان، خیابان 155

تلفن: 0133431

وب‌سایت: مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت

رفتن به بالا