میکروپیگمنتیشن پوست سر

دوره عکاسی تبلیغاتی

دپارتمان هنر و سینمای دیجیتال مجتمع تهران ، نمایندگی گیلان برگزارکننده دوره عکاسی تبلیغاتی در رشت است.

عکاسی تبلیغاتی Advertising Photography  و عکاسی صنعتی  industrial photography  شاخه‌ای از عکاسی هست که در مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت تدریس می‌گردد. در دوره عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در رشت دانش پذیران مهارت و توانمندی لازم در خصوص عکاسی از محصولات ، کالا ، تولیدات شرکت‌ها و …. را کسب  می‌کنند . در عکاسی تبلیغاتی  و صنعتی  عکاس به خلق تصویر می‌پردازد به‌طوری‌که قابلیت آن محصول از دید مشتری قابل‌مشاهده باشد .

وقتی شما به رستوران می‌روید آنچه نظر شمارا جذب خواهد کرد منوی غذا هست تصاویر تبلیغاتی موجود در منو به‌نوعی با شما صحبت می‌کند بطوریکه  به‌عنوان مشتری جذب می‌شوید  به‌عبارتی‌دیگر عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی  ابزاری برای گفتگو با مشتریان است .

عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی  برای هر کسب‌وکاری ضروری به نظر می‌رسید .با توجه به گسترش social media شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ، واتس آپ و تلگرام و …. ) می‌توان به‌ضرورت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی  پی برد .در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی ویژگی و مزایای محصول به مخاطب نشان داده می‌شود  .

و اما آنچه  عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی را از هم متمایز می‌سازد این است که در عکاسی تبلیغاتی  به محصول جلوه ویژه‌ای داده می‌شود  و با دیدن آن  داستانی در ذهن بیننده تداعی می‌شود اما در عکاسی صنعتی به جزئیات محصول پرداخته می‌شود بطوریکه ویژگی و جزئیات کالا یا خدمات در تصویر قابل‌مشاهده است .

ما در آموزش عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی به دانش پذیران آموزش می‌دهیم که چگونه عکسی از محصول خلق کند که توجه مشتریان را بالقوه به خود جلب کند .

با شرکت در دوره عکاسی تبلیغاتی و صنعتی مجتمع فنی تهران رشت شما  یک عکاسی حرفه‌ای در حوزه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی  خواهید شد و مهارتی را کسب خواهید کرد بطوریکه  بتوانید  تصاویری باکیفیت بالا خلق کنید که منحصر به کسب‌وکار مشتری باشد .

و آنچه واضح هست این است که یک عکس خوب می‌تواند به‌قدری پیام را به‌سرعت منتقل کند که مانند یک فیلم تأثیرگذار باشد و نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد .

دانش پذیران در دوره عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در رشت موارد ذیل را فراخواهندگرفت

  • آموزش به‌صورت کارگاهی و عملی
  • پروژه عکاسی از دریافت سفارش تا خروجی
  •  طراحی چیدمان و نورپردازی متناسب
  •  ترکیب‌بندی تبلیغاتی
  • آموزش عکاسی و نورپردازی فلزات براق
  • آموزش عکاسی و نورپردازی شیشه و کریستال
  •  آموزش عکاسی و نورپردازی چرم و پارچه
  •  آموزش عکاسی و نورپردازی محصولات پلاستیکی
  • آموزش عکاسی و نورپردازی محصولات الکترونیکی
  •  عکاسی از محصولات با متریال ترکیبی

بازار کار مخاطبان : دانش پذیران به‌عنوان عکاس حرفه‌ای درزمینهٔ عکاسی تبلیغاتی و صنعتی می‌توانند در حوزه‌های کسب‌وکار حضوری و آنلاین مشغول به کار شوند .

جهت آموزش دوره عکاسی تبلیغاتی روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 9:00 الی 17:30 با شماره 0133431 داخلی 117 تماس حاصل فرمایید.

 

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها