آموزش عکاسی در رشت و آشنایی با دوره آموزش  عکاسی مجتمع فنی تهران:

با این که عکاسی از آنالوگ شروع شد و همچنان عکاسی آنالوگ علاقه مندان بسیاری در عصر حاضر دارد اما شاید پر طرفدار ترین و شیرین ترین شاخه از هنر های بصری را بتوان عکاسی دیجیتال دانست. ما در دوره عکاسی دیجیتال تلاش می کنیم از شناخت دوربین های آنالوگ و دیجیتال، مشاوره خرید یا ارتقا دوربین، تشریح تاریخ عکاسی در ایران و جهان به مباحث پایه و اصولی عکاسی برسیم، همزمان با مباحث تئوری کار عملی با دوربین را شروع می کنیم و جلسه به جلسه همراه مباحث تئوری و پیشرفت کلاس به سمت عکاسی حرفه ای کار عملی در شاخه های مختلف عکاسی نظیر عکاسی مستند، نورپردازی و پرتره، عکاسی طبیعت، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و… را تجربه می کنیم.

در طول دوره، مباحث زیبایی‌شناسی تصویر، مانند عناصر گرافیکی تصویر، اصول ترکیب‌بندی و… در کنار آشنایی با ژانرهای مختلف عکاسی و عکاسان تاثیر‌گذار در تاریخ عکاسی، مورد بررسی قرارمی دهیم و در بخش کارگاه، ضمن آشنا شدن با تجهیزات استودیو و طرز کار آن‌ها مباحث مربوط به اشکال گوناگون نورپردازی را به صورت عملی می آموزیم. عکاسی را به عنوان یک هنر دوست داریم و با شما مباحث فلسفی و هنری این شاخه تاثیرگذار از هنر را بررسی می کنیم. در این راه می آموزیم بر حسب موضوع و یا موقعیت های مختلف چگونه عکاسی کنیم، چگونه ببینیم و چگونه نگاه کنیم و یاد می گیریم از هنر لذت ببریم و با عشق عکاسی کنیم.

شما می توانید با شرکت در دوره آموزش عکاسی در رشت ، عکاسی صنعتی، پرتره، مدلینگ، Landscape، طبیعت و عکاسی آتلیه ای را آموزش ببینید. ضمنا به دانشپذیرانی این دوره را با موفقیت به پایان برسانند مدرک معتبر مجتمع فنی تهران اعطا می شود.

مهارت های اکتسابی پس از اتمام دوره:

تسلط تکنیکی به مسائل پایه در عکاسی ، آشنایی با زیبایی شناسی و هارمونی در عکاسی ، آشنایی با مفاهیم هنری در عکاسی و جذب در بازار کار در شرکت های تبلیغاتی در حوزه مدیا و جذب در آتلیه های عکاسی پرتره و مدلینگ و عکاسی صنعتی و عکاسی خبری . جذب کار در رسانه ها بعنوان عکاسی خبری ، ورود به بازار کار در حوزه عکاسی صنعتی .

سرفصل عبارتند از :

  • تکنیک های عکاسی
  • کار با دوربین
  • مبادی سواد بصری
  • زیبائی شناسی
  • تکنیک نور پردازی پرتره و تبلیغاتی
  • تجزیه و تحلیل و نقد عکس
  • مبانی هنرهای تجسمی

شما می توانید عکاسی را بصورت کاملا کاربردی و عملی در مجتمع فنی تهران (نمایندگی رشت) زیر نظر بهترین اساتید این رشته آموزش ببینید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزش عکاسی مجتمع فنی تهران، با شماره 0133431 داخلی 117 (روزهای شنبه الی پنجشنبه ساعت 9:00 تا 17:30) تماس حاصل فرمایید.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دسته‌ها

شما هم به جمع بیش از 40.000 دانش آموخته مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت بپوندید

حس خوب آموزش را در مجتمع فنی تهران نمایندگی رشت تجربه کنید