مدت آموزش: 40 ساعت
روزهای کلاس: پنجشنبه
ساعت کلاس: 20:30-16:30
تاریخ شروع: 11 تیر 1405
تاریخ پایان: 19 شهریور 1405
آموزش طراحی رابط و تجربه کاربری (UI/UX)
9,800,000 تومان
توضیحات
آموزش UI در رشت | دوره تخصصی UI/UX در مجتمع فنی تهران – نمایندگی رشت
آیا به دنبال یک دوره آموزش UI حرفهای در رشت هستید؟ اگر میخواهید وارد بازار کار طراحی رابط و تجربه کاربری شوید، دوره جامع آموزش UI و UX در مجتمع فنی تهران (نمایندگی رشت) بهترین انتخاب برای شماست.
در این دوره آموزشی، مهارتهای طراحی رابط کاربری (User Interface) و تجربه کاربری (User Experience) را بهصورت پروژهمحور و کاربردی یاد میگیرید و آماده ورود به دنیای حرفهای طراحی دیجیتال میشوید.
چرا آموزش UI اهمیت دارد؟
طراحی رابط کاربری یکی از پایههای اصلی موفقیت هر اپلیکیشن یا وبسایت است. حتی بهترین ایدهها هم بدون یک رابط کاربرپسند، شانس موفقیت ندارند. با گذراندن یک دوره استاندارد و اصولی آموزش UIدر رشت، شما یاد میگیرید چگونه با طراحیهای اصولی، کاربران را جذب و تجربه آنها را بهبود دهید.
پیشنیاز آموزش طراحی رابط و تجربه کاربری
- آشنایی با کامپیوتر و اینترنت (الزامی)
سرفصل آموزش طراحی رابط و تجربه کاربری
- مقدمات و مفاهیم رابط و تجربه کاربری
- آشنایی با دوره و اصطلاحات آن
- تاریخچه و تعاریف رابط کاربری و تجربه کاربری
- اهمیت و مزایای رابط کاربری و تجربه کاربری
- پرسونا – Persona
- تحقیق کاربری یا User research
- کاربرد پذیری – Usability
- دسترسی پذیری – Accessibility
- معماری اطلاعات – IA
- ارزیابی و تست در تجربه کاربری – UX Evaluation
- نویسندگی تجربه کاربری – UX Writing
- قوانین تجربه کاربری – UX Laws
- قواعد گشتالت و کاربرد آن در UI/UX
اصول و مقدمات طراحی رابط کاربری
- مفاهیم اولیه طراحی، نسبت طلایی، طراحی اتمی، تفکر طراحی
- آموزش نرم افزار فیگما و فیگجم
- آموزش طراحی Userflow
- طراحی اسکچ – Sketch
- طراحی وایرفریم – Wireframe
- طراحی پروتوتایپ – Prototype
- روانشناسی رنگ، روشها و ابزارهای انتخاب رنگ در UI
- فواصل و سایه ها در طراحی رابط کاربری
- تایپوگرافی در UI
- آیکن ها در طراحی رابط کاربری – آیکونوگرافی
- طراحی واکنشگرا و گریدسیستم
- آموزش کامپوننت، واریانت و autolayout در فیگما
- پلاگین ها، کامیونیتی و فعالیت تیمی در فیگما
- آموزش پروتوتایپ اپلیکیشن موبایل در فیگما
- ساخت اینترکتیو کامپوننت در فیگما
- دیزاین سیستم و uikit
- آشنایی با متریال دیزاین
موضوعات تکمیلی و اجرای پروژه
- انجام پروژه دوره – وبسایت یا اپلیکیشن
- دیزاین هنداف و تعامل با تیم برنامهنویسی
- طراحی پست و استوری اینستاگرام با فیگما
- معرفی وبسایت، ابزار، پلاگین و آموزش
- معرفی دریبل و ابزارهای مرتبط برای انتشار نمونهکار و کسب پروژه
- بررسی فضای کسب و کار، مذاکره با کارفرما و بهبود رزومه تجربه کاربری
مخاطبین دوره UI/UX
این دوره مناسب افرادی است که:
- قصد ورود به دنیای طراحی وب یا طراحی اپلیکیشن را دارند.
- طراحان گرافیکی که میخواهند مهارتهای خود را به سطح UI/UX ارتقا دهند.
- توسعهدهندگان و برنامهنویسانی که میخواهند درک درستی از طراحی رابط کاربری داشته باشند.
- صاحبان کسبوکار دیجیتال که به دنبال بهبود تجربه کاربری محصولات خود هستند.

اشکان رازقی –
با سلام و تشکر از مجتمع فنی تهران بابت ارائه همچین دوره مفید و از همه تر در این سطح بسیار بالا و کیفیت عالی! همچنین از استاد عزیزی که تدریس این دوره را بر عهده داشتند، جناب آقای عباس ملکی عزیز، که فقط به تدریس نرم افزار اکتفا نکردند و از همان ابتدا ما را با استاندارد، اصطلاحات و از همه مهم تر یعنی “تفکر طراحی” یا همون Design Thinking آشنا کردند. حقیقتا به شخصه فکر نمیکردم که در شهر رشت خودمون یه همچین سطحی از تدریس UI/UX باشه! فقط یه درخواستی دارم؛ اینه که کلاس هایی که با ایشون داریم رو طولانی مدت تر برگزار کنید🙏. متشکرم از این مجموعه عالی، خسته نباشید.
مهدی کوهستانی –
از لطف و همراهی ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزاریم. خوشحالیم که دوره UI/UX و تدریس جناب آقای عباس ملکی توانسته رضایت شما را جلب کند و تجربهای مفید و الهامبخش برایتان رقم بزند. همچنین از اینکه به رویکرد آموزشی مبتنی بر استانداردهای طراحی و تفکر طراحی اشاره فرمودید، بسیار خرسندیم.
بازخوردهای دلگرمکننده شما باعث افتخار و انگیزه بیشتر برای ادامه مسیر ماست. پیشنهاد ارزشمندتان درباره طولانیتر برگزار شدن کلاسها نیز حتماً به واحد مربوطه منتقل خواهد شد.
برای شما آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون داریم.
زهرا علیپور –
سلام و وقت بخیر ؛
آیا این دوره مناسب افرادی که هیچ پیش زمینه ای در حوزه های طراحی و برنامه نویسی ندارند هم هست؟
بعد از پایان دوره، توانایی و امکان انجام پروژه های مستقل و ورود به بازار کار وجود داره؟
مهدی کوهستانی –
سلام و وقت شما هم بخیر
این دوره برای همه افرادی که پیشزمینهای در طراحی یا برنامهنویسی ندارند مناسب است. دوره به گونهای طراحی شده که از مباحث پایه شروع شده و کمکم به مهارتهای پیشرفتهتر میرسد.
با پایان دوره، شما قادر خواهید بود:
همچنین تیم آموزشی ما پشتیبانی و تمرینهای عملی کافی ارائه میدهد تا تجربه واقعی کار با پروژهها را داشته باشید.
fatemeh –
نکته مثبتی که برام داشت این بود که فقط آموزش نرمافزار نبود، بلکه بهم یاد دادن چطوری فکر کنم مثل یه طراح تجربه کاربر ، که بهنظرم عالیه و همینطورپروژههایی که تو دوره انجام دادیم واقعاً باعث شد مهارتهام قویتر بشه. حالا یه نمونهکار درست و حسابی دارم که میتونم توی رزومهم بذارم.ممنون از تیم خوبتون.
مهدی کوهستانی –
فاطمه عزیز
خیلی خوشحالیم که این دوره برات مفید بوده و تونسته دیدت رو نسبت به UI/UX عمیقتر کنه. اینکه علاوه بر ابزارها، طرز فکر یک طراح تجربه کاربر رو یاد گرفتی دقیقاً همون هدف اصلی ما در این دوره بوده.
پروژهمحور بودن دوره برای همین طراحی شده که خروجی واقعی و قابل ارائه برای رزومه داشته باشید، و خیلی عالیه که الان به این نقطه رسیدی. برات در مسیر پیشرو آرزوی موفقیت میکنیم و مطمئنیم نمونهکارهات شروع اتفاقهای خوب آینده هست.
ممنون از انرژی مثبتی که به تیم ما دادی
محدثه شیرزاد –
از پیدا کردن دوره معتبر ui/ux تو گیلان واقعا ناامید شده بودم و تنها امیدم مجتمع بود وقتی دیدم دوره داره مسیر دنبال کردن تخصص مورد علاقم هموارتر شد اوج علاقه و تلاشم وقتی بود که تدریس توسط استاد حرفه ای انجام شد حمایت همه جانبه پاسخگویی حتی ۲۴ساعته و حتی راهنمایی برای ورود به بازار کار حتی بعد از اتمام دوره
واقعا ازتون ممنونم و همچنین قدردان زحمات استادی که دلسوزانه کنارمون موندن
امیدوارم دوره های پیشرفته تر هم تو این حوزه برگزار بشه
مهدی کوهستانی –
خانم شیرزاد عزیز
از اینکه تجربه ارزشمندتان را با ما به اشتراک گذاشتید، صمیمانه سپاسگزاریم. خوشحالیم که دوره UI/UX توانسته مسیر یادگیری و ورود شما به حوزه مورد علاقهتان را شفافتر و انگیزهبخشتر کند.
کیفیت تدریس اساتید، پشتیبانی مستمر و همراهی تا ورود به بازار کار از اولویتهای ماست و بازخورد شما نشان میدهد در این مسیر درست حرکت کردهایم.
حتماً پیشنهاد شما درباره برگزاری دورههای پیشرفتهتر را مدنظر قرار میدهیم و امیدواریم در ادامه مسیر حرفهایتان نیز در کنار شما باشیم.
برایتان آرزوی موفقیتهای روزافزون داریم
Elina –
در دوره UI/UX شرکت کردم و تجربهی خوبی بود. مطالب بهصورت کاربردی و مرحلهبهمرحله آموزش داده شد. کار با ابزارهای Figma و مفاهیم پایهی UX به شکل قابل فهم توضیح داده شد.
من از نحوهی آموزش پروژهمحور و کاربردی خیلی راضی بودم، چون علاوه بر یادگیری تئوری، فرصت داشتم روی پروژههای واقعی کار کنم و دیدِ واقعیتری نسبت به فرایند طراحی پیدا کنم.
به نظرم برای افرادی که میخوان اصولی وارد حوزه طراحی UI/UX بشن، دورهی مناسبیه.
مهدی کوهستانی –
الینای عزیز
خیلی خوشحالیم که از شرکت در دوره UI/UX رضایت داشتید و تجربه خوبی براتون رقم خورده. هدف ما همیشه ارائه آموزش کاربردی و پروژهمحوره تا دانشپذیران بتونن درک واقعیتری از مسیر طراحی تجربه و رابط کاربری بهدست بیارن.
اینکه کار با Figma و مفاهیم پایه UX براتون قابل فهم و مفید بوده و تونستید روی پروژههای واقعی کار کنید، برای ما ارزشمنده و نشون میده مسیر آموزشی درست طراحی شده.
براتون آرزوی موفقیت در ادامه مسیر حرفهای طراحی UI/UX داریم و امیدواریم در دورههای بعدی هم همراهمون باشید.
سارا صادق زاده –
پروژه های طراحی رابط کاربری رو هم خودمون انجام میدیم طی دوره یا فقط آموزش میبینیم؟
مهدی کوهستانی –
سلام سارا عزیز،
طی دوره، شرکتکنندگان علاوه بر یادگیری مفاهیم طراحی رابط و تجربه کاربری (UI/UX)، نمونهکارهای واقعی نیز انجام میدهند که پس از پایان دوره میتوانند آنها را در رزومه یا پرتفولیوی شخصی خود استفاده کنند. این کار به شما کمک میکند مهارتهایتان را بهصورت عملی نشان دهید و برای فرصتهای شغلی آماده شوید.
Amir –
واقعاً فکر نمیکردم تو رشت دوره UI/UX با این سطح از کیفیت و تدریس حرفهای پیدا بشه. نه تنها مباحث بهروز بودن، بلکه مدرس هم کاملاً مسلط و با تجربه بود
پشتیبانی دوره فوقالعادهست! هر جا سوال داشتم سریع جواب گرفتم. حس نمیکردم تنهام.واقعاً خوشحالم همچین فرصتی اینجا فراهم شده.
مهدی کوهستانی –
امیر عزیز، از دیدن رضایت شما بسیار خوشحالیم
تلاش ما همیشه اینه که دورهها علاوهبر محتوای بهروز و تدریس حرفهای، همراه با پشتیبانی مستمر باشن تا هیچکس در مسیر یادگیری احساس تنهایی نکنه. خوشحالیم که این تجربه برای شما هم مثبت و انگیزهبخش بوده. امیدواریم در مسیر طراحی تجربه کاربری موفقیتهای بزرگ کسب کنی.