آیا این دوره برای کسانی که تجربهای در حسابداری ندارند مناسب است؟
مهدی کوهستانی2025-02-15T10:53:56+03:30بله، این دوره برای افرادی که از پایه میخواهند حسابداری مکانیزه را یاد بگیرند، طراحی شده است. اما آشنایی با زبان انگلیسی عمومی و آشنایی با مفاهیم اولیه حسابداری ضروری است.